הרב אלבז מדבר על לופוליאנסקי: "אנחנו אוהבים אותו אהבת נפש" • צפו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב אלבז מדבר על לופוליאנסקי: "אנחנו אוהבים אותו אהבת נפש" • צפו
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איך להיות סנדק ולהגיע לברית בשלג כבד? מה קורה כשבחוץ הכל לבן, השלג עמוק – אך ההורים הנרגשים המכניסים את בנם לבריתו של אברהם אבינו מצפים לסנדק שיגיע מגבעת שאול בירושלים לשכונת רמת שלמה הצפונית?.

    מספר הסנדק, הרב שמעון מועלם, נשיא מוסדות שירה לציון: "אנחנו מחזקים בעלי תשובה ברחבי הארץ, אנשים חמים ואוהבי תורה. מדי פעם כשנולד בן זכר בקהילה – מכבדים אותנו בסנדקות. אך להיות סנדק ביום שלג כבד? זאת חוויה מיוחדת. זאת הפעם הראשונה. איך מגיעים? דבר ראשון חשבתי על יד שרה".

    הפנייה להבאת הרב אל המשפחה הנרגשת היתה רק אחת מתוך 1,200 פניות שהגיעו למוקד השלג המיוחד שנפתח ביד שרה החל מסמוך לחצות של יום חמישי ובזרם גובר משעה שש וחצי בבקר של יום שישי כאשר העיר כוסתה במעטה עבה של שלג.

    Am5YxVCewSoJUgtHxVIdD03FybTDSb88xfNVWBe9vSkj

    מבקשות  לסיוע להסעת חולים לטיפולים דחופים כטיפול דיאליזה. ועד לבקשות לסיוע  בהבאת אורחים נכבדים להשתתפות בשמחות.

    הרב מועלם מוסיף כי הוא הופתע לגלות כאשר נריה ביר, הנהג הוותיק והמיומן מנכוניות יד שרה, הגיע אליו עם הנכונית – המכונית המיוחדת להסעת מתקשים בתנועה שהוכשרה להסעה גם בשלג כבד.

    הרב אחרי ההסעה: "אתם אנשים אוהבי חסד מכל המגזרים ובלי הבדל. הגיע הנהג והוא היה כל כך אדיב. חיכה וחיכה ולא זירז אותנו. אתם ארגון נפלא". ההורים המאושרים, משפחת בוחבוט, היו נרגשים מאד כאשר הרב הגיע להכנסת התינוק אליאב משה בבריתו של אברהם אבינו.

    Aq4i1_H-420cuctJiy-6AM0sbnG6ZUnfUnr6xlPxkGPl

    בקרב הקרואים כיבד את ההורים והמעמד בנוכחותו גם הגאון הרב ראובן אלבז שליט"א. הרב אלבז לדובר יד שרה למגזר החרדי בני כהן: "חזק וברוך לארגון שלכם שעושה דברים גדולים מאד ולנשיאו הרב אורי לופוליאנסקי שימשיך ויזריח את אור החסד. אנחנו אוהבים אותו אהבת נפש".



    0 תגובות